“Si ho fes sense cobrar també gaudiria.”


Nascuda el 15 de juny de 1993 a Barcelona a l’Hospital de Barcelona, Gina Forasté fa un any va deixar el grau de Fotografia i Creació Digital per què era molt tècnic. Ara ha trobat el que realment la motiva.


- Què estàs estudiant actualment i per quin motiu?
- Cinema i Televisió per què des que vaig veure el rodatge de Vicky Cristina Barcelona em vaig adonar que era el que volia fer. Si ho fes sense cobrar també gaudiria.

- Tens algun projecte personal?
- Si. M’agrada molt la fotografia i un projecte que m’he proposat és agafar retrats de personatges coneguts i recrear-los amb altres persones.

- Com et veus dintre de deu anys?
- Em veig vivint fora, segurament als Estats Units treballant en cinema o televisió, però sobretot aprenent, coneixent-ne tots els àmbits professionals. M’agradaria estar començant  a formar la meva família i centrar-me.

- T’agradaria tornar a Barcelona i trobar-hi feina?
- Si, però vull seguir viatjant regularment.

- T’agrada molt viatjar?
- M’agrada perquè és una part molt important. Aprenc molt d’altres cultures i això sempre és útil per la feina que m’agradaria tenir

- Per on has viatjat ?
- San Diego, Senegal, Marroc, Nova York, Italia, França, Anglaterra, Irlanda, Berlina, i crec que això és tot.

- Has estat en un parell de països africans, què t’han semblat ?
- M’ha semblat que el contrast és molt fort. Em va impactar molt la cultura, la gent, el paisatge.

- Tens alguna altra passió?
- Si, el surf i perdre’m per la ciutat.

- Diga’m una darrera cosa que hagi de saber de tu.
-Serendipity és el nom d’una pel·lícula. Vol dir que buscant una cosa en trobes una altra que és millor. Podríem dir que aquesta és la meva filosofia de vida.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

“Si no canvien les polítiques de natalitat a l’Índia, el tigre acabara desapareixent.”